Aika rientää, minä en. Sellainen olo mulla nyt on kun pitäis saada vaikka mitä tehtyä, mutta mikään ei tunnu vaan edistyvän. Tämän Teddy-huivin aloittelin eilen sen jälkeen, kun olin saanut virkattua Katille yhden jutun. Hän saa sen virkkuun esitellä sitten kun se saapuu perille Katin postilaatikkoon. Itse en muistanut edes valokuvata tuotostani... Miä olen saamassa Katilta tämän :). Ihana!

Nii, siis tässä on tämä Teddy-huivi koko laajuudessaan. Kyseessä kolmiohuivi, jota on niin vaikea kuvata järkevästi, että kuvailin sitten taas tällai vähemmän järkevästi:

847180.jpg

Huivi on tehty Virkku-kukkasilla Salomonin solmuja kieputtaen. Lankaakin sain kulumaan 370 g ja tällöin mitoiksi muodostui 175 cm x 70 cm. Tuntui aika mukavalta hartioilla, kun siihen koe-kääriydyin.
Nyt mun on pakko lähteä vielä ompelemaan. Pari valkoista pellava-pupua pitäisi saada lauantaiksi valmiiksi, eikä niiden eteen ole kukaan tehnyt vielä mitään! Enkä ole niitä edellisen postauksen kissojakaan ehtinyt yhtään aloittaa. Kaavat kyllä jo jäljensin, mutta niistä nyt ei taida kaavoina hirveesti iloa olla. Ihan alkaa tuntua siltä, että täällä joku laiskottelee ;).