Moi, miä oon sit Lupsuriina. Virkku päätti, että oon tyttö. Igrainekin kehui mun otsakiehkuroita hyvin tyttömäisiksi, joten eipä sitä kai sen kummempia testejä tarvitse käydä läpi sukupuolen selvittämiseksi.
Virkulla on muuten varmaan käynyt joku virhe näiden virkattujen tossujen kanssa, koska nää on 35 cm pitkät! Vai onkohan näissä kasvuvaraa.... Tai jos Virkku onkin mörkö, jonka jalat kasvaa yöllä ja sit se alkaa pelottelee pikku-lampaita ja sit... Hui, nyt kyllä alkoi pelottaa.

878088.jpg

Pakko kipittää nopeesti iskän, äiskän ja veikan luokse.
Mutta mitäs tässä sitten lojuu? Ihan selvästi mun lajitovereista on tehty matto! Ja tässäkin on virhe, kun on tämmöinen reikä tässä keskellä. Virkku varmaan suunnittelee musta ja mun perheestä tämän aukon täytettä! Apuaaa! Iskää, soita nopeesti Tetralle tai veljelles tai Amnestille tai Eläinsuojeluyhdistykselle, että me ollaan pulassa.
878086.jpg
Ai, ei oo mitään hätää vai? Kuuluisia viimeisiä sanoja, sanon minä!
878200.jpg