Olen tänään ollut kovin ahkera - sain valmiiksi (ja langat päättelemättä) tällaisen 10 x 10 cm kokoisen hässäkän! Sen oli tarkoitus tulla Aman järjestämään Tropiikkitäkkioperaatioon, mutta tuo vapaavirkattu möntti on ehkä liian pulskassa kunnossa ollakseen täkkiainesta. Taidan litistää sen jollain litistyskoneella (yöksi oman pajan alle, niin aamulla pala on paperinohut). Tuo keltainen kukka tuossa palassa on sitten trooppinen lihansyöjäkasvi ja tarkoitus olisi virkata kukan sisään vielä puolikas kärpänen ;)

385602.jpg

Ensimmäinen pala on vähän sellainen harjoituskappale vapaavirkkauksesta ja saattaakin käydä niin, että teen tuosta itselleni korvatyynyn. Tosin minut ja minun korvani tuntevat henkilöt tietävät varsin hyvin, etteivät hyvin kehittyneet korvalärpsykkäni mahdu mitenkään noin pienelle tyynylle ;)

No, olen miä oikeesti muutakin saanut aikaiseksi - palavirkatun jakun keltaisena pääsiäisversiona. Hihat pitäisi vielä kiinnittää, langat päätellä ja jotkut napit keksiä.
Eihän mulla näitä virkattuja takkeja olekkaan kuin neljä melkein samanlaista. Tästä tuli kyllä vähän liian kapea mun vartalolle, mutta enköhän miä sille kodin löydä.

385704.jpg