Mun oli ihan pakko keskeyttää lomailu, kun Jenny Kulinaristi-blogistaan kävi ojentamassa mulle prenikan, siis tällaisen kunnianapin! Eli en miä muuten olis näin äkkiä tänne takas tullut, mutku tää piti esitellä:

 808148.jpg 
Miä oon kuulemma innostanut Jennyn taas käsitöiden pariin ja uskokaa tai älkää - siellä kaikkien herkullisten kakkujen ja ruokien ympäröimänä köllötti ihana ja taidokkaasti virkattu ET-kassi ruskeasta Bambusta :).
Tämä prenikka oli jotenkin niin ihana ele, että mulla on olo kuin lottovoittajalla.
Nappi on ilmeisesti tarkoitus ojentaa myös eteenpäin, mutta kun miä haluisin antaa sen kaikille, enkä nyt osaa ollenkaan päättää vaan yhtä... Mun on pakko miettiä tätä vähän myöhemmin. 
Edit: Kyllä tämä nappi lähtee ehdottomasti Lankafriikille.
Hän on ihan oikeasti tosi rock, soittaa rennosti bassoa ja tekee kaikenlaisia käsitöitä kun vanha tekijä. Todella mukava nuori bloggaaja :).  


Nii, ja sit kaiken huippu oli myös tää mun lomaviritelmä - täällä porukka kävi vaan ilakoimassa ja herjaa heittämässä, vaikka mua ei sillai periaattessa ollut edes paikalla ;). Kyllä te sitten olette niin ihania ihmisiä ja taidatte tuntea minut paremmin kuin minä itse :).

Sitten muita lomakuulumisia - oon lihonu kilon. Varmaan se kilo on tullut mun sormiin, kun en ole niin ahkerasti virkannut, enkä näppistä näpytellyt ;).
Tänään olen koko päivän tapellut uima-altaan kanssa. Siellä kasvoi levää. Kaikki kukkaset saan kyllä helposti hengiltä, mutta allaslevä se vaan kukoistaa. Klooria olen monta päivää suunnilleen lapiolla sinne mättänyt, eikä mitään vaikutusta. No, tänään sit vasta mittasin veden ph-arvon ja se oli 6,8. Ihan liian matala, että kloori edes alkaisi toimimaan tarkoituksensa mukaisesti. Sain nostettua ph:n 7,2:een ja nyt odotan kädet ristissä ihmettä. Kyllä miä siinä vedessä jo tänään puljasin, kun altaan pohjaa piti imuroida. Olen vielä hengissä, eikä jalkapohjista kasva levää. Ens kesäksi haluan sellaisen allasimurin, mikä menee ihan itsekseen altaan pohjaa edestakaisin. 

Sit voisin esitellä nämä Marimekon Unikko-kankaasta ompelemani Mari-puput.

Mari Ykkönen ja Mari Kakkonen ;P.

808149.jpg

Metrin palasta tuli kaksi pupua, kun malttoi asetella kaavat taloudellisesti. Nää on aika kivat, kun ne ei tarvii edes vaatteita tuon suojavärin ansiosta. Ei ehkä lasten mieleen - enemmänkin sellainen sisustuspupu.
Nonni, miä menen nyt takaisin lomalle, puhahaaa :D