Oi ja voi, mitä nitkutusta... Mun virkkaukset ei edisty mihinkään suuntaan. Ilman mitään ohjeita taas yritän säveltää jotain omituisuuksia ja purkuhommia olen tässä lähinnä suorittanut, huoh.
Moni varmaan luulee, että aion valittaa tästä ns. epäonnen päivästä, mutta ehei; perjantai ja 13. päivä on mulle onnenpäivä, koska vanhin tyttäreni on syntynyt tällaisena päivänä. Niille, jotka ovat kovinkin taikauskoisia ja ovat kaiken mahdollisen epäonnen pelossa lymyilleet peiton alla koko päivän, tahdon ojentaa tämän viimekesäisen neliapilan:

515046.jpg

Nooin! Nyt ei mikään epäonni teitä vahingossakaan potkaise :)
Eräs mukava ystäväni lähetti minulle linkin julkkistestiin.

Julkkiksista minua parhaiten vastaa  - Tanja Poutiainen! Odotin kyllä olevani Aira Samulin :(
Käykääpä testaamassa oma julkkispersoonanne.