Kaksi päivää olin tekmättä mitään käsitöitä ja täytyy sanoa, että olipa tylsää. Ai miksi olin? No kun ukko alkoi huomautella, että lankapöly käy sen nenään. Sit miä sillai niiku mökötin kaksi päivää ;).
Tänään miä sit kaiken uhalla kaivoin keskeneräisen säärystimen esille ja tein sen loppuun. Jes, kukaan ei delannut, vaikka kilkuttelin menemään, eli siedätyshoito on oikea hoitomuoto tässä tilanteessa ;).
Tässä nää nyt on mun kintuissa:

saarystin.jpg picture by virkun

Palmikot ei oikein näy valaistuksen puutteessa, mutta tässä kuvassa näkyy paremmin:

saarystin2.jpg picture by virkun

Ja tämän kuvan tein teille kuulkaas ihan Exceliä hyödyntäen:

palmikko_12s_mustvalkoinen-1.jpg picture by virkun

Eli palmikkokuviossa on 12 s ja se samainen silmukkamäärä mulla oli per puikko. Lankana Mambo ja pyöröpuikot nro 6.

Vuodatuksen uusi bloggaajan kojelauta on muuten hyvä! Eli kovin muikeasti suhtaudun tähän uudistukseen :). Paitsi nyt en esikatselussa nähnyt kuvia ollenkaan... Eli saatan palata muokkaamaan tätä vuodatusta, joten älkääpä ihmetelkö.

Ai niin, onko kellään sellaista digitaalista Lexxan ajastinta (WT001)? Olen hukannut sen käyttöohjeet ja en kyllä tajua yhtään sen toimintaperiaatetta. Eli käyttötukea tarvitsisin.