Must tuntuu, että olen vaihtolämpöinen. Eli kun talvi lähestyy, niin mun elintoiminnot hidastuu ja vaivun vähitellen horrokseen. Ainoa, mikä jää ennalleen, on tää mun kiukkuisuus. Osaan kiukutella myös horroksessa.

Tätä pupua oon nyt sitten väännelly kaksi päivää. Ihan samannäköinen kuin edeltäjänsä, joten ihan hyvin olisin voinut kuvata jonkun vanhan tekeleen. Tällä pupulla on häntänä jostain vanhasta piposta irtileikattu tupsu. Kierrätystä. On vissiin tekokarvaa, että ihan turha tulla spreijailemaan mun blogin seiniä, tai päästämään pupujani vapauteen. 

974680.jpg

974679.jpg
Pupun ohje

Tässä pupu-rassukka on laitettu ulos paleltumaan, mutta hymy ei näytä hyytyvän.

974681.jpg

Pelaako muilla vuodatuslaisilla tilasto-toiminne? Mulla se ei ole tässä kuussa toiminut kun joskus alkukuusta yhden päivän. Hmph. Murrr.