Donnosta tilaamani Fimot saivat eilen kyytiä, kun meidän perheen naisväki innostui muovailemaan. Mitään erityisen luovaa ei tuotoksina ollut, koska käytimme valmiita muotteja. Hauskaa oli silti, varsinkin äidillä, siis minulla ;).
No nyt on Fimo-nappeja, kun vaan keksisi mihin niitä kiinnittäisi...

886732.jpg

Virkkailuni on ollut tosi mielikuvituksetonta räpeltämistä. Kameli-Mambosta virkkailin tämän Garnstudion hartiahuivin, mutta onko tuossa mun tekeleessä nyt mitään positiivista?

886733.jpg

Lanka on kieltämättä ihanan väristä, mutta ehkä liian kova ja paksu tuohon malliin. No, tulipahan kokeiltua. Aikaisemmin olen samalla ohjeella kyllä tehnyt Bambusta paremmin onnistuneen huivin.
Tähän hätään en löytänyt talousvaakaa enkä mittanauhaa huivin analysointia varten, koska olen ilmeisesti piilottanut ne itseltäni. Kuopuksella oli synttärit perjantaina ja olen onnistuneesti siivonnut kaikki, yleensä esillä lojuvat, tavarat jonnekin... Ai niin, maton alta en vielä katsonut ;).

Kiva, kun Virkku tekee meille näitä makuupusseja. Tarvii vaan olla varovainen, ettei joudu näiden mukana pesukoneeseen, koska se laite pienentää ihan kamalasti. 886923.jpg

Ai niin, katsoiko kukaan eilen sitä Papukaija-elokuvaa? Miten se loppui? Pääsikö se sen tytön luokse takaisin? Hitsi kun piti lähteä kuskaamaan miestä pellolle just ratkaisevassa kohdassa! :)