Miksi joulussa pitää olla kolme pyhää? Ja miks paavina on aina kaikkein vanhin ja huonokuntoisin? Joo, nää kysymykset mua on askarruttanut koko joulun, eli ihan hyvin mulla menee, jos ongelmat ovat tätä tasoa ;). 

Ja sit aivan ihania uutisia - miä sain vakituisen työpaikan!  Mikä joululahja!
Kuukausi sitten tunnelmat olivat kovin erilaiset - mun määräaikainen työsopimus uhkasi jäädä ilman jatkoa. Sitten estraadille astuivatkin mun maailman parhaat työkaverit, jotka pistivät joukkovoimalla asiat pyörimään ihan eri suuntaan ja lopputulos oli suorastaan mykistävä. Miä oon ollut tosi onnellinen. Eivät oikein sanat riitä kuvaamaan tätä kiitollisuuden tunnetta.

Ja olen saanut käsitöitäkin aikaiseksi. Tämä Rose Mohairista valmistunut Ananas-huivi valmistui jo reippaasti ennen joulua. Olipa hauska virkata pitkästä aikaa.
1261909715_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sukkia ja lapasiakin on valmistunut, mutta todistusaineistoa ei ole nyt esittää. Kyllä kai te uskotte muutenkin ;).
Nyt miä lähen heittää kuusen pihalle. Sen verran rapisee, ettei jaksa koko ajan olla imuroimassa.
Mut hei, kiitti kaikille ja hyvää uutta vuotta jo etukäteen. :) :)