No niin, mun puolesta juhannus saa olla ohi. Ihan tarpeeksi olen kuullut lähitienoon mölinää ja örvellystä. Samoin parin naapurin musiikkimaku on tullut hyvin selväksi... No, juhannuksena pitääkin pitää hauskaa (kukin tavallaan), joten valitus loppukoon tähän :).

Oma juhannuksenviettoni oli pihapiirissä tapahtuvaa virkkailua ja syöpöttelyä (edelliseen postaukseen liittyen, olen horoskoopiltani härkä;)).
Naapuripariskunta lapsineen oli pitämässä meille seuraa. Lapset pulahtelivat uima-altaassa tiiviiseen tahtiin, mutta me aikuiset oltiin sen verran viluisia, että villasukkia tuli ikävä illan viiletessä - sitä se vanhuus teettää.

Tänään sain virkattua valmiiksi laukun sinisestä Kotiväestä. Laukun ns. etu- ja takaosa on yhdestä kappaleesta, johon yhdistin erikseen virkatut sivupalat.
Sivupaloihin virkkasin vielä Cocoksella kukat, ettei näytä yleisilme niin tylsältä. Olkahihnat on myös virkattu.

681096.jpg

 

681095.jpg

Nyt minulla on työn alla Tenneseestä hartiahuivi, jonka kokoan kolmion muotoisista paloista. En vaan oikein ole varma tuleeko tuosta huivista kiva noilla valitsemillani väreillä, eli vaaleanpunaisella ja ruskealla. Onkohan vähän turhan pliisu? Laittaisinko vielä jotain kolmatta tai vaikka neljättä väriä sekaan? Mulla löytyisi kyllä Tenneseetä lisää eri vihreän sävyinä, sekä tummanpunaisena... Ainakin tuossa lehden mallissa oleva huivi näyttää ihanan pirteältä monivärisenä.

Taitaakin tulla aikamoinen palapeli tuosta huivista. Ja kivahan noita paloja on vaan virkkailla, mutta sitten se yhdistäminen, hmph.

681102.jpg