Luojalle kiitos, vai kelle se nyt oli, näistä valmiiksi raidoitetuista langoista! Siis miähän tunsin itseni ihan superneulojaksi kun näitä lapasia kilkuttelin ainaoikein-taktisin kuvioin menemään. Siis kaikille niille tiedoksi, jotka tätä ei vielä tiedä - olen neulojana ihan ulalla kaikista neulontaan liittyvistä hienouksista.

lapaset2.jpg

Mut sainpas nuo raidat ihan identtisesti mulkattua molempiin lapasiin, mistä olen vieläkin kamalan hämmästynyt. No, mulle nyt ei yleensäkään paljon tarvitse tapahtua, kun alkaa välittömästi hämmästyttää ja kummastuttaa.

Nämä kädenlämmittimet ovat jo olleet esillä Novitan blogissani. Koska olen kuitenkin tunkenut itseni joka eetteriin bloggaamaan, niin käytetään nyt tämäkin tilaisuus
100 %:sesti hyväksi:
lapaset.jpg

Nää on kivat. Neulottu Novitan Luxus Stonesta ja huovutettu pesukoneessa 60 asteessa.
Tiedätteks mistä miä haaveilen? Että pääsisin/jaksaisin raahautua Kädentaidot-messuille Tampereelle marraskuussa... Miä en oo ikinä käynyt missään vastaavissa ja olis kiva nähdä mitä kaikkea siellä onkaan esillä. Toisaalta mua kyllä oikeesti kammoksuttaa suuret ihmismassat, koska olen tottunut käpöttelemään vähän autiommassa ympäristössä ja mulla on myös taipumus eksyä vähänkin vieraassa paikassa. Eli jos miä lähden Tampereelle, niin en löydä ehkä enää koskaan takaisin kotiin. Aika riski bisnes.