Tiedättekös mitä? Mulla alkaa menee kaikki potentiaalinen virkkausaika siihen, kun kiertelen muiden blogeissa ja jumitun niihin tuntikausiksi tonkimaan mielenkiintoisia arkistoja. Omat keskeneräiset työt keräävät kiitettävästi pölyä nurkissa, joten saavat luvan jatkaa sitä.
Koko ajan yritän tuota edellisen postin rättisitikka-juttua työstää ajatuksissa, mutta aivosolut ovat jotenkin yhteistyökyvyttömiä. Onneksi blogi-ystävät ovat olleet kekseliäitä, niin mulle ei jää kun tuo toteutuspuoli hoidettavaksi ;).

Sitten tahtoisin todistaa teille, että olen virkannut Bambu-langasta sukkaa.

576549.jpg

Siinäpä näkyy lyhyt varsiosa ylhäällä ja kantapääkin on hahmottunut jo tunnistettavaan muotoon, mutta kun multa loppuikin nyt innostus! Eli tämä on todennäköisesti viimeinen kerta kun näette tämän sukan - hei, hei sukka :).

Seuraavana esittelen vähän lisää vihreää, tällä kertaa Samoksesta.

576550.jpg

No jopa oli yllätys! Salomoninsolmukukkia, vaude!
Tuosta on tulossa pusero mun entiselle työkaverille. Etu- ja takakappale olisi jo valmiina, eli perinteisesti hiha-insapiraatiota tässä nyt yritän sytytellä. Esittelen puseroa lisää, kunhan saan sen valmiiksi.
Jotenkin mulla on nyt hirveen kiireinen olo, vaikkei pitäis olla. Taitaa vaan olla sitä kuuluisaa itseaiheutettua kiirettä ilman mitään kiirettä ;)...