Miä oon alkanu opiskelee! Olen saanut nimittäin vähän vihiä, että opiskelijat viettävät railakasta opiskelijaelämää, joten tylsistyneenä omaan olotilaani aloitin syventävät opinnot neuleoppiin :). Tänään kävin ensimmäisillä luennoilla, jossa joku vieraskielinen rouva opetti kantapääkavennuksen, palmikon neulomisen ja pidennetyn silmukan. Nyt miä oon ihan valaistanut! Vähän kun vielä opiskelen, niin teen itselleni palmikkoneuleisen laukun ja villasukat. Ai että!

Nii, mun neuleliivi, mitä tässä taannoin, ennen kesähelteitä aloittelin, on edennyt tänään jo monta kerrosta. Etukappale on jo näin valmis :). Liiviin tulee syvä V-kaula-aukko, mitä tuskin osaan tehdä. No, miähän jatkan opiskelua ja jotain tietoa tänään jo löysinkin asiaan liittyen. Semmoset leveät resorikaitaleethan tuohon tulee... Tulee, jos Virkku suo.

690880.jpg

Takakappaleella olen saanut tämän verran hikisiä silmukoita aikaiseksi ja täytyy kyllä sanoa, että TYLSÄÄ! Oikealla oikein ja nurjalla nurin ei ole maailman mielenkiintoisinta hommaa - vähän kun virkkais kilometrin pituista hiirenhäntää.

690881.jpg

Jos ihmettelette miten tuo takakappale oikein roikkuu tuossa helmaresorissa kiinni jo tässä vaiheessa, niin ihan samaa ihmettelen minäkin. Voidaan ihmetellä vaikka ihan kaikki yhdessä sitä asiaa, mutta siinä se vaan olla möllöttää. No, se on jotenkin noiden pääkallojen vika, mulla ei ole osuutta asiaan sen kummemmin ;).

Opiskeluunhan kuuluu olennaisena osana myös hyppytunnit. Mulla olikin tänään aika monta hyppytuntia, jotka käytin kofeiinitasapainon ylläpitämiseen ja kolmioiden virkkailuun.
Kokeiluluontoisesti virkkasin isoja kolmioita pienistä kolmioista. Eli yhdessä isossa kolmiossa on neljä pientä kolmiota. Hyödyllistä tietoa, joka kuuluu yleissivistykseen, ehdottomasti.

690884.jpg

Ei ole kyllä mitään havaintoa, mitä noista kolmiosta tulee isona. Ehkäpä vielä isompi kolmio ;).