Mulla on ihan kamalan huono omatunto, kun olen jättänyt blogini tänne yksikseen pariksi viikoksi. Oli nimittäin ne keskimmäisen tyttären rippijuhlat viime viiikonloppuna ja kaikki aika hurahti juhlien valmisteluihin ja sitten taas vastaavasti juhlien jälkeiseen elpymiseen. Itseasiassa mun reippaat sukulaiset kyllä auttoi mua juhlajärjestelyissä ihan valtavasti ja mun tehtäväksi jäi lähinnä kerätä stressiä. Aina miä saan vaikeimmain homman ;).

Kesällä miltei hauskinta iltapuuhaa on tikanheitto. Tai ei nyt hauskinta, mutta helppoa ja halpaa verrattuna esim. riippulentoliitelyyn, tms.  Ja siitä se ajatus sitten lähti.outo.jpg

Virkattu tikkataulu ei ole tosin tämänkään postauksen jälkeen fakta. 
Nuo osaset kun miä kursin kasaan, niin jotakin hullunkurista voinemme ihmetellä.
Ihanaa, huomenna on perjantai! Alankin olla jo aika kypsähtänyt tähän viikkoon.