Jeeee! Miä sain mun Bambu-toppini valmiiksi ja siitähän tulikin niin kiva, että ei millään uskois mun tehneen sitä ;). Tosin voiko tuota nyt topiksi sanoa, kun menin laittamaan siihen hihat... No, olkoot nyt mikä on. Virheitä sain tuohon toppiin uppoamaan ison kasan ja lankakin kun on kakkoslaatua, niin siinä on semmosta paksuusvaihtelua siellä sun täällä. En anna nyt sen asian häiritä, koska miä kuitenkin tykkään siitä. Ja jos käsityössä ei ole yhtään virhettä, niin eihän siinä ole silloin edes mitään sielukasta ;).

Tässä kuvassa miä oon laittanut topin "lepäämään", eli alla on kostea pyyhe, johon tuon topin sitten asettelin suht suoraan. Sitten käänsin kosteaa pyyhettä myös tuohon päälle ja painelin niin maan perusteellisesti. Ja kylläpäs tuli levännyt toppi!

594896.jpg

Toppi oli vielä kostea, kun vetelin sen jo päälleni valokuvattavaksi - eihän täällä nyt koko päivää levätä! Muutin ao. kuvan mustavalkoiseksi, ettei tuo ilmetty läpinäkyvyys olisi turhan esiintunkeva. Oikeassa elämässä mua ei tuommoiset läpinäkymiset haittaa, koska miä oon jo niin vanha etten muista edes kainostella.

594898.jpg

Tässä sitten on tulossa mun seuraava kesälaukku ;). On ihan samaa virkkauskuviota kun tuossa topissakin. Samaisella kuviolla olen myös tehnyt, vielä tosin kesken olevaa, pumpulipallojakkuani. Aika hyvin tässä demonstroituu se, miten lankoja vaihtamalla samasta kuviosta tulee ihan eri näköistä. Tässä pallerolaukussa mulla on lankana Palma ja Tennesee. Tuossa lähikuvassa näkyy, miten kivasti Palma kuviosta pullistelee  :)

594905.jpg594908.jpg