Lennokkaissa kuvitelmissani luulin ja kuvittelin, että tänään saan aikaiseksi käsitöiden saralla vaikka mitä uutta. Ja pah! Shoppailemassa olen saanut juosta teini-noitien kanssa ostelemassa talvitakkeja ja kenkiä. Rahapussini laihtui ihan olemattomaksi ja siitä henkisesti rasittuneena en ole jaksanut virkata kuin nämä musta Teddy-lapaset:

1051187.jpg
Siinä mun yksi pupu sitten tumput suorina yrittää esittää mua. Muuten ihan hyvä demonstraatio, mutta tuo hymy on ihan liikaa. Ei paljon nimittäin naurata.

Viime postauksessa itkeskelin aloittamani neulevillapaidan pienuutta ja uhkasin heittää sen roskikseen. Revontuli pyyteli mua kuitenkin ennen deletointia vilauttamaan paidantekelettä, eli tässä se nyt on - keskeneräistä paidan helmaa :

1051185.jpg

Kyllähän tuo periaatteessa mulle tulis mahtumaan, mutta villainen makkarankuori ei nyt hirveesti mua innosta. Tekisköhän tuosta vaikka semmosen lannevaatteen? Lankana tuossa on Saana (100 % villaa), joten ajoittain oireileva ristiselkäni voisi hyvinkin nauttia villaisesta lämmikkeestä...

Jos törmäätte netissä surffaillessanne blogiin, jossa on mun näköisiä töitä, niin nou hätä. Olen nimittäin lupautunut erääseen blogi-juttuun mukaan jo aikoja sitten. Tästä voin kertoa lisää sitten myöhemmin, kunhan virallinen kongi kumahtaa. Ja eikä tämä tarkoita sitä, että Virkun blogi loppuisi, ehei. Tää ei lopu ikinä. Sori. ;)