Onkos ravustuskausi ohi jo? Kun mulla olis tällainen keitetyn ravun värinen pupu, minkä voisin johonkin ravintolaan myydä kattauskoristeeksi :D.

829958.jpg

Itseasiassa tuo pupu on aikalailla saman värinen kuin minä olin alkukesästä. Rapu-pupussa kankaana käytin pilalle värjäämäni pellavakankaan pätkän - eli korvat on raidalliset ja muutenkin läiskikäs olemus herättää vielä lisäsympatiaa pupu-rassua kohtaan.
Kassi taasen on ommeltu batiikkivärjäyskokeiluistani syntyneestä pellavasta. Sangat ovat jostain kumman syystä aika paljon samanlaiset kuin virkatuissa ET-kasseissani.

Tänään tuli ensimmäisen kerran sellainen olo, että syksy on lähellä. Syksy tuo mukanaan viiman, kolotukset ja jääkylmän nenän. Miksiköhän mun nenä onkin aina syksyllä ja talvella ihan jäässä? Niinhän sitä sanotaan, että ns. läskiset kohdat kylmettyvät helpoiten, eli onko mun nenä pelkkää rasvaa? Tiedättekö nenälle mitään kivoja, kiinteyttäviä jumppaliikkeitä? ;D

Tästä on tulossa hartiahuivi tilaustyönä. Lankana Novitan Bambino ja Kid Mohair.

829959.jpg

Mun huivithan on kaikki tätä samaa mallia, kukkia Salomoneilla.
Ja virkkausohjeitani näihin kukkajuttuihin löytyy oikeanpuolisista laatikoista, jos asia enempi kiinnostaa.